Halaman blog

Selamat Datang Ke Blog RAHSIA HIDUP MANUSIA

"Kehidupan ini dipenuhi dengan seribu macam kemanisan tetapi untuk mencapainya perlu seribu
macam pengorbanan"

Isnin, 4 Mac 2013

kaWan aTau LawaN????


Sahabat

Sahabat...
Ada dalam suka dan duka
Saat tertawa ataupun menangis
Saat terdiam ataupun marah

Sahabat...
Kau warnai hidupku
Kau berikan rasa dalam hatiku
Bahkan kau sinari aku dengan kasihmu 

Sahabat...
Canda tawamu menghiasi sanubariku
Bayangan dirimu selalu terbawa sampai tidurku
Beruntungnya diriku memilikimu

Sahabat...
Kukirimkan tanda kasih ini
Sebagai pengikat tali persaudaraan kita
Yang tak akan pernah terputus
Sampai kapan pun jua

Namun...sahabat..
kau telah mengkhianati persahabatan kita
aku telah menganggap dirimu teman
menganggap dirimu sebahagian dari hidupku
kerana CINTA aku kau LUPAKAN..
kerana CINTA aku kau TINGGALKAN..
kerana CINTA aku kau BENCI..

sahabat...
aku kesedihan aku kesunyian
kau tuduh aku dengan bermacam-macam
melemparkan pelbagai tomahan
tahukah engkau betapa sakitnya aku
kau lebih mempercayai orang yang baru kau kenali
daripada sahabatmu yang kau kenal bertahun-tahun..

aku tidak menyangka kau seperti ini..
namun aku tidak akan pernah membencimu
walaupun kau sangat membenci diriku ini..
hanya senyuman yang dapat ku berikan..
saat kau tidak ingin mendengar sebarang penjelasan dariku...:)

Terima kasih sahabat
Doaku selalu mengiringi langkah kita
Berjalan bersama indahnya waktu
Membentuk mutiara persahabatan..
p/s: sahabatku engkaulah insan yg terbaik pernah ku temui..
       terima kasih kerana mengajar aku erti KESABARAN:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan